vrijdag, januari 05, 2007

Je mist niets


Een tijdje geleden heb ik een post gedaan over de PCzapper. Dit is een softwareprogramma waarmee je op je pc kunt zappen tussen de verschillende internetzenders. Het klonk heel handig dus ben ik het maar even gaan uitproberen. Zoals beloofd mijn mening over dit programma.

Heb je het nog niet op je computer gedownload? Dan heb je geluk. Het is een waardeloos programma. De dingen die je wil zien, die kun je niet vinden met dit programma. De interface is erg smakeloos en niet proffessioneel. Heb je dan eindelijk iets gevonden wat je wel wilt zien, dan krijg je alleen het geluid en geen beeld. En als je wel beeld en geluid hebt dan is de kwaliteit echt waardeloos. Daarnaast is het programma ook nog eens traag en nee dit ligt niet aan mijn computer. Kortom je mist helemaal niets als je het niet gedownload hebt. Eén pluspunt was dat het vrij eenvoudig was om het te downloaden. Hopelijk net zo makkelijk als het deinstalleren wat ik zeker snel ga doen.

Een opkomend programma voor 2007 is dus absoluut niet PCzapper. Het is wel leuk om even te luisteren naar de demo en promotie film op de site van PCzapper zelf. Het klinkt heel geweldig maar het is een flinke domper.